31 Aralık 2010 Cuma

Ey Sosyocular ! Yeni Yıl Hepimize Başarı, Sağlık Ve Huzur Getirsin.

,
   Biraz geç mi oldu ne  ? Tamam kabul ediyorum biraz sorumsuz davrandım. Daha önce de yazabilirdim. Neyse arkadaşlar hepiminizin yeni yılını kutluyorum.İnşallah her sene birlikte platformumuzda yeni yılı kutlarız. Hayatımız boyunca mutlu, huzurlu sağlıklı olmanız dileğiyle. 

Sevin, sevilin, aşık olun, kin gütmeyin, evrensel olun.

Hakkı Duman ;" 2011 yeni yıla az bi süre kala bu yazıyı heryerde görmeye başladım “Happy New Year” öyleki; ingilizce sınavında bile bu şıkka sahip bir soru gördüm. İnsanlar ne kadarda yeni yıl meraklısıymış şaşırdım açıkcası. Yeni yıl güzel tabi bende severim; ama biraz abartıldığını görüyorum. Sonuçda ömürden gidiyor, sevinecek bir şey yok " demiş yazısında çok hoşuma gitti diyebilirim. 

0 yorum to “Ey Sosyocular ! Yeni Yıl Hepimize Başarı, Sağlık Ve Huzur Getirsin.”

Yorum Gönder

Destekçilerim.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ZC_qiWUzR7GtJM:http://img138.imageshack.us/img138/9834/imt.png

Duyurular

  • Sitemiz en iyi Mozilla Firefox internet tarayıcısında görünür.
Sosyofikir Hizmet Noktası Sadece Bu Platform'da Mevcuttur.